V podjetništvu je kava osnovna surovina. In zakaj je Dolce Gusto lahko priskočil na pomoč v pravem trenutku? Zelo preprosto. V pisarni je pravilo številka ena učinkovitost. Seveda govorimo o časovni učinkovitosti, ki nam mora omogočiti, da ekipa ljudi opravi svoje delo kar se da učinkovito in hitro. Torej seveda je prvi odgovor, ko iščemo časovno učinkovitost kofein. Več kofeina pomeni boljšo učinkovitost delovne ekipe. Toda je to res tako?
No v našem primeru se je izkazalo ravno obratno. Za povečano dozo kofeina smo se dogovorili z bližnjim lokalom, kar je pomenilo, da smo se uspeli dogovoriti za boljšo ceno kave. Torej namesto 1,2 EUR je naša ekipa lahko uživala v kavnih napitkih za vsega 1 EUR. To je zelo ugodna cena, ko govorimo o kavi z mlekom. Toda to ni bil problem. Problem je bila časovna učinkovitost. Ekipa je res po zaužitju kave bila bolj stimulirana in aktivirana, vendar je ekipa čas za kavo izkoristila tudi za mini pavzo. Zato lahko rečemo, da je doza kofeina bila preprosto premalo močna, da bi bila ekipa bolj učinkovita. Poleg tega, pa je bilo potrebno računati tudi na pomankanje delovnih minut, v trenutku, ko si je ekipa privoščila tisti odhod v lokal. Prvotno smo to rešili s tem, ko je en član ekipe odšel v lokal po kavo za vse skupaj. Toda potem smo spoznali še boljši način za doziranje kofeina – Dolce Gusto.
Tako je tisti preprosti kavni aparat, ki ga zasledite v TV oglasih, je priskočil na pomoč in rešil naše težave. Dolce Gusto je rešil kar dve težavi v enem koraku. Kot prvo je bil kavni aparat Dolce Gusto pozicioniran v pisarni, kar je pomenilo, da si ekipa pripravi kavni napitek kadar hoče z minimalno porabo delovnih minut. In kot drugo je Dolce Gusto zaradi ugodne cene kavnega napitka poskrbel, da je ekipa zaužila večjo količino kofeina in s tem resnično postala bolj produktivna.